Esmaspäev, 21. detsember 2015

Veeda pühad tervislikult


Igaüks teab, et pühade-eelne ning -järgne enesetunne ning kehakaal võivad üksjagu erineda ja et see muutus ei ole enamasti positiivne. Seetõttu jagab Ida-Tallinna keskhaigla oma leheküljel nõu pühade tervislikuks möödasaatmiseks.

Põhipunktid on järgmised:
1. Alusta oma päeva tervisliku hommikusöögiga.
2. Ära mine jõulupeole väga näljasena.
3. Nautige toitu üheskoos.
4. Ole aktiivne ja liigu võimalikult palju.
5. Homme on uus päev!

Reede, 18. detsember 2015

Kristjan Port: "Kõnniteede joonimine tõstaks mobiilikasutajate ohutust."


Viimasel ajal ei lähe päevagi mööda, kui liiklusuudistes ei räägitaks juhtumitest, kus jalakäija on jäänud vöötrajal auto alla. Vahel harva mainitakse seda, et auto alla jäänud inimene ei kandnud helkurit. Politsei pressiesindaja rõhutab siiski igapäevaselt, et praegusel pimedal ning libedal ajal on tarvis veenduda, et autojuht sind märkab ja pidama saab, enne kui teele astud. Küll aga pole juttu sellest, et aina enam on tänavatel näha lapsi ja noori, kes, nina oma nutiseadmelt tõstmata, pahaaimamatult teele astuvad. Kui autojuhtidel on keelatud sõidu ajal nutiseadmeid kasutada, siis nüüd peaks liiklusohutuse tõstmiseks hakkama tähelepanu pöörama jalakäijate riskikäitumisele.

ERR portaalis novaator.err.ee kirjeldab Kristjan Port meetmeid, mida on mujal maailmas mobiilikasutajate turvalisuse tõstmiseks kasutusele võetud. Loe kindlasti tema intrigeerivat artiklit aadressil http://novaator.err.ee/v/2d396bb9-5254-4c3d-935a-891688fd6976.


Kolmapäev, 2. detsember 2015

Kodused harjutused vormi saamiseks


Delfi naisteportaalis annab Reeboki treener Kersti Ojalill videote vahendusel nõu, kuidas end kodust lahkumata heasse füüsilisse vormi saada. Harjutusi saab teha nii võimlemispalliga kui ka ainult oma keha kasutades.